Принципи навчання “школа” та “індивідуальна освітня траєкторія” в УЦКТ “Кит”
Ми пропонуємо два основні підходи до навчання IT: обрати курс на два-три місяці або багаторічне, комплексне навчання за кількома напрямками, у різних викладачів-професіоналів.
Короткострокові курси, наприклад, QA engineer або 3ds Max, підходять для підготовлених учнів. Основні переваги ґрунтуються на швидкому зануренні в обрану тему та в отриманні максимального результату за короткий час у вузькоспеціалізованому напрямку IT.
Можна обрати річний курс, наприклад, програмування мовою Python або C#. Такий підхід обирають учні 11-х класів або студенти.
А якщо ви навчаєтесь у 2-10 класі, тоді ми пропонуємо розглядати навчання в нашій IT-школі, як багаторічне, комплексне навчання за кількома напрямками, у різних викладачів-професіоналів. Таким чином ви отримуєте знання від багатьох IT-фахівців, вивчаєте технології, які підсилюють одна одну.
Такий принцип закладений у музичних школах, у мистецьких школах, у спортивних школах, де добре розуміють, що щоб досягти успіхів, треба витратити кілька років.
З нашого досвіду – саме після третього-четвертого року навчання учні 8-х класів досягають рівня “безповоротного” занурення в сучасні комп’ютерні технології з програмування чи веб-розробки. Далі вони самостійно можуть розвиватися в будь-якому напрямку.
Учням молодших класів необхідно 5-6 років для напрацювання навички самонавчання.
За певної мотивації учням старшої школи або студентам потрібен менший період, але не вірте гаслам – “ми навчимо з нуля програмувати за три місяці” – так не буває). Три роки!
“Індивідуальна освітня траєкторія” – один із сучасних підходів у здобутті знань. Навіть Закон України 2020 року “Про повну загальну середню освіту” передбачає такий підхід у загальноосвітніх школах.
Нам вдалося реалізувати такий принцип на початку 2000-х років, тобто понад 20 років тому. Нині в центрі “Кіт” налічується понад 100 індивідуальних освітніх траєкторій навчання.
Підхід полягає в такому – на всіх етапах навчання пропонується учневі обрати власний маршрут навчання, ґрунтуючись на його цілях і вподобаннях. Вибір на першому рівні визначає вибір, який можна зробити на другому. Вибір, зроблений на другому рівні – визначає третій і т.д.
Ще такий підхід можуть називати “багаторівнева CASE-система навчання” (CASE означає “вибір з декількох значень”) або “індивідуальний вектор навчання”.
Якщо після закінчення одного курсу вам складно вибрати курс на продовження – зателефонуйте або залишайте заявку, і адміністратор обов’язково допоможе Вам з вибором!